8 december -08

Måndag, ny vecka! Nä jag orkar fan inte. Vilken tur att vi får lov snart!
2 veckor - 1 dag kvar till julafton. Mysigt, jag älskar verkligen julen :)

Hade lucia imorse, jag är otroligt glad att solo sången ändrades. Kommer gå mycket bättre nu!
Första framträdandet på torsdag, nervööööst. Men vafan, det går bra.

Erkänn jag har varit duktig att skriva blogg nu på sista tiden?
Känns bättre att skriva av sig här än på bilddagboken iallafall, haha. 

Imorgon måste jag & emelie verkligen ta tag i den där krångliga lappen som man ska skriva på om man ska ha en egen danslektion. Vi ska ha en för 7:1 tror jag. Roligt :) Vi får iallafall MVG, hähä

Imorgon ska jag vara med min älskade freddy, jag längtar som en tok!

Men nu måste jag ta mig i kragen och rita lite på bilden som ska vara inne imorgon. (dom sätter betygen på onsdag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0