7 december -08

Söndag! Ja, vad fan säger man? Tråkigt som fan.
Jag har försökt pluggat i sängen, men det gick inte så vidare bra. Måste göra ett nytt försök senare, men först ska jag fråga mamma om hon vill åka och sola med mig. Jag ska fan börja som farmor, hon solar solarium en gång i veckan. Hon ser riktigt fräsh ut. Brun som ett as :)

I fredags blev det mys med freddy och andra avenyn. Mot kvällen kom joel & danne, så vi åkte in till stan och rejsa lite.
Sen sov freddy hos mig. Morgonen därpå (lördag) var det stan som gällde. Jag & emelie har äntligen köpt lite julklappar!

Senare på kvällen var jag, emelie, stina, matilda och anna på take off och käkade.
Vi hördes nog över hela restaurangen, pinsamt! Men det var riktigt riktigt trevligt :)
Efter mycket om och men beslutade vi oss för att gå till brånan på en fest. Tråkigt till en början, sen blev det jättekul.
Tills någon/några inte kan hålla i sina egna saker. Fyfan, orka förstöra för andra.. idioter!
Så vi fortsatte våran kväll i en liten lägenhet på gärdet. Trångt, ganska kul till en början.
Sen gick det för långt! Ja ville hem, men det ville inte min egoistiska och respektlösa kompis som skulle sova hemma hos MIG! arg var jag..
Men tack för de roliga stunderna, och hejdå matilda som åker till thailand idag. hoppas du får det kanonbra snygging :)
Bilder kommer väl senare när emelie har skickat dom!

Om ni har kollat på min bilddagbok har ni säkert läst att jag gjorde tre armhävningar i fredags på idrotten, och jag fick träningsverk! HAHAHAHAHA. fyfan vad jag inte pallar mig själv ibland alltså.
Mitt nyårslöfte blir att träna mer iallafall.


IKVÄLL ÄR DET ANDRA AVENYN KL 20.00. BÄÄÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0