4 december -08

Halloj!
Har nästan precis kommit hem. Var i skolan som vanligt, hade lucia sist av allt. Ganska nervöst att sjunga själv, nästan iallafall. Vi har båda lika tonläge, ganska lågt. men jag vill sjunga snabbt, och hon segt? bra där! Vi röstade fram lucian idag också, imorgon får vi veta :) iiiiiih..

Efter lucian snabbade jag mig till emelie, var så himla hungrig så jag snodde några rån från deras skafferi. Sen åkte vi upp på heden för att kolla på HDTs dansträning. Duktiga tjejer! Men jag ska nog inte söka ändå. Det är alldeles för mycket och alldeles för seriöst. det pallar inte jag (a)

Jag måste bara tala om två riktiga pinsamma saker som hände idag!
Först när jag & filip gick till sporthallen för att köpa godis, så lyckas jag göra vääärsta snygga vurpan. det värsta är att jag glider också ;o uff! jag kommer säkert ligga i koma i slutet av vintern för alla vurpor.
Och det allra allra pinsamaste för dagen!
Jag & Anna hade fys test idag eftersom vi inte orkade förra torsdagen. Gissa hur många armhävningar jag gjorde?
3. HAHAHAHAHAHAHAHA! jag känner mig ganska så jättesvag faktiskt. Först sa kärringen att man inte fick stå på knänen ;o eeeeek, why not liksom?
Sen började jag att göra säkert mer än 10st på vanligt sett, sen säger den jäkeln att jag inte får nudda låren eller knänen i mattan heller? Hur svårt blir det inte då liksom? Jag som alltid har plussat på några extra när man gör det själv.
Hej avslöjad! 

Hur som helst så ska jag ta mig en dusch nu. Sen läsa igenom matten, och försöka skriva lite mer om boken. Blir säkert en pratstund med älskling på telefonen innan man somnar också! Alltid trevligt :)

Jag läääängtar till helgen, massa roligheter väntar :D
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0