3 december -08

ÄNTLIGEN! har försökt bytt lösenord hur länge som helst.
& nu funkar det :) happy linnéa!

som sagt, jag gör ett nytt försök med bloggandet. för sist spårade det ur helt.
jag ska verkligen försöka skriva så mycket som möjligt, om jag kommer ihåg!
påminn mig gärna, hä-hä

idag slutade vi tidigare från skolan iallafall, skippade elevens val och slutade halv 12. skönt!
när jag kom hem somnade jag.. som vanligt.
jag har även läst ut andra världskriget boken, och skrivit lite om den eftersom vi ska prata om den på måndag. måste nog göra klart det på söndag, eller imorgon innan jag & emelie ska kolla på HDTs dansträning. får se om intresset lockar! matteprov på fredag också, uff. kan inget av den där skiten.

hur som helst kom älskling hit en snabbis också. joel skulle ända gymma, så han åkte med. endast för att få träffa mig, bara lite mer än en timme eller så. sötnos, du är hur underbar som helst <3 puss på dig.

wops, nu tickar klockan! måste byta om till träningskläder. sen åker jag & dansar i 1,5 timme. skönt..
det är bara så jobbigt att man kommer hem kl 22, och därefter vill man äta någonting, duscha, packa väska osv. skapligt trött när man kommer hem.

men jag hoppas att jag håller det här löftet nu, jag ska skriva mer!
ha det bra sötnosar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0