3 december -08

Hej igen! Anledningen till varför jag fastnade här är för att jag inte stängde av datorn innan jag åkte iväg.
Och jag hatar mig själv för det, för nu måste jag bara skriva. punkt slut!

Nu har jag duschat, tvättat bort sminket, borstat tänderna och tagit på mig min absolut mysigaste sov tröja. Så jag känner mig hyfsat fräsh nu! Härligt när man har nybäddad säng som luktar Freddy.. mums <3

Jag är faktiskt lite nervös. Imorgon är det luciaträning, då ska vi rösta vem som blir lucia. Egentligen ska jag inte avslöja för mycket, men de tog ut 13 st av 19. och jag råkar vara en av dom tretton som kan bli lucia (a) egentligen ska jag sjunga ett solo, eller nja, solo och solo vet jag inte. Jag & Sabrin ska sjunga tillsammans iallafall, pirrigt..
Men OM jag röstas fram som lucia är jag självklart det istället, eftersom jag har velat vara lucia sen i förskolan, men aldrig blivit. Samma stora besvikelse varje år! Hoppas jag har lyckan med mig imorgon.

Sen har jag en gaaaanska stor panik inom mig. JULKLAPPAR!
hur kan man vara så dålig på att köpa julklappar?
Det som känns tyngst just nu är: vafan ska jag köpa till min pojkvän? det är helt omöjligt att köpa julklappar till killar.. iallafall något speciellt. eller så är det jag som har sjukt dålig fantasi (?)  dessutom har jag inte så värst mycket pengar heller. Hoppas freddy hjälper mig att ladda hem filmer till mamma & lulle så jag sparar några kronor.
KOM IGEN FOLKET! tipsa mig om en riktigt bra julklapp till min pojkvän. vad skulle ni köpt?

Nej, fy på mig!! Nu ska jag krypa ner under täcket och bara njuuuuta.
God natt & Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0