23 december -08

hellååw  e v e r y b o d y <3
okej, snart ger jag upp den här jävla bloggen.
jag skriver ju ändå aldrig? fast det kan ju bero på att jag aldrig sitter vid datan så ofta nu mera. *duktig linnéa*

imorgon är det julafton. vad säger man? mysigt, älska julklappar.. men varje julafton ser ändå likadan ut! händer i princip samma saker hela tiden. men njuut fan :) det är bara en gång om året!

wops, mindre än 20min till bussen går. jag ska ner på stan och handla min sista julklapp. till min babe :)
fast jag har inte bestämt mig än! HAHAHA. vad dum jag är, fy!
men jag har väl nå funderingar.. blir säkert fel hur som helst.

känner mig stressad, jag har inte köpt någon nyårsklänning än! det måste jag göra efter julafton när jag förmodligen har fått lite pengar. + tusen saker till...

haha, jag har laddat hem typ 156506st abba låtar som jag sitter och nöter just nu. kollade på mamma mia igår och insåg att låtarna är snuskigt sköna, haha. så nu kan jag hänga med danne och freddy i låtarna, äntligen!

nu måste jag nog dra! ha en bra dag och en kanon mysig julafton :)

god jul allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0