19 december -08

sorryyy, jag har inte suttit vid datan någonting....

jag måste berätta om den underbara workshopen i onsdags.
det var workshop med sandra och malin hansson på heden.
först dansade vi hip hop, och gjorde en koreografi. sjukt kul :)
efter det dansade vi commersial, har aldrig gjort det någon gång.
båda danserna var en utmaning, men fuck vad kul det va!! det måste jag göra om.

igår var det bv som gällde, vi åkte upp på heden för att kolla på ES08s julspex. som jag skrattade alltså :)
jätteduktiga var dom!

äntligen är det lov!!!! i 16 dagar <3 konstigt att vi börjar på en torsdag, men aja. blev en vääldigt kort dag idag. började kl 8 med en 20 minuters samling. sen julshow som höll på i 1,5 timme. det är synd att några förstör så fina låtar extremt mycket ;o men dom flesta var duktiga.
jag diggade känt-rainez till hundra.. HAHA!
efter julshowen gick vi tillbaka till klassrummet och sa hejdå till lärarna.
hoppas vi får betygen så fort som möjligt också, det är så himla dåligt att vi inte får dom i handen.

ikväll ska jag vara med älskliiiiiiing <3 luv it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0