14 december -08

nu är jag arg på mig själv!
jag har inte skrivit på länge. men det gör nog inget, det har varit helg, så jag har inte orkat.

nu har vi haft våra lucia framträdanden iaf.. 3st :)
det allra första gick bra, det andra gick piss, men det sista gick bäst. trodde att jag skulle vara nervösare än vad jag var när jag skulle sjunga. men nä, det gick bättre än förväntat faktiskt! tummen upp för det.

i fredags medans alla var och partade var jag med freddy. men det gjorde inget, för vi hade otroligt mysigt ändå :)
igår (lördag) hade jag mys kväll med min bästa vän. det behövdes verkligen, vi har inte haft det på tusen år.
i love yoooou babbyyys.....

idag var det julbord på kilafors herrgård som gällde. julmaten har blivit äcklig, jag gillar inte det lika mycket som jag gjorde förut. tummen ner för det.

-----

nu ska jag snart gå ner.
ska bara få bilderna från förra helgen av emelie först så jag kan lägga ut på bilddagboken.
hä-hä checka in dom! as najsa.
shuue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0