10 december -08

Chill dag i skolan. jag struntade i elevens val, för jag skulle åka till sjukhuset. Men innan jag åkte satt jag i korridoren med anna och spelade kort, alltid kul! När anna gick kom patrik. Shit vad trevligt det var att få prata med dig. Vi som lekte så mycket med varandra när vi var små. Massa minnen som dök upp, när vi lekte Sailor Moon osv. :) haha. ganska kul!

Som sagt åkte jag till sjukhuset. Aaaa kul, jag har fått urinvägsinflammation.
stackars mig :( ska äta 2 tabletter varje dag i en vecka. sen får vi se vad som händer!

Efter sjukhuset åkte jag hem till memmsan, vi fixade lappen om idrotten.
Vi ska ha en egen lektion i dans med sjuorna nästa vecka :) haha.
Hoppas det ger mig ett MVG.

Just ja, har höjt mig i två betyg. Får VG i både hemkunskap & slöjd :DD happy-linnéa

-----

Igår blev det en hel dag med älskling :) han följde med mig hem efter skolan.
Du är så himla underbar, två månader igår & jag tycker om dig bara mer och mer <3 mmmh, puss ;*

Jag sitter och kollar på skiiiitsnygga kläder till nyår på nelly.se ------- as nice!

Imorgon är vårat första luciaframträdande. fyfaaaan vad nervös jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0